ZAPYTANIE OFERTOWE
na korektę językową, skład, recenzję, druk i dostawę publikacji muzealnej
Zamawiający:
Muzeum Zamkowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12
27-600 Sandomierz
NIP: 864-11-06-630
Regon 291200740
Tel. 015 832-22-65
Tryb udzielenia zamówienia:
Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest korekta językowa, skład, recenzja, druk i dostawa publikacji muzealnej publikacji z dziedziny archeologii pt. ,,Materiały kultury złockiej ze zbiorów Muzeum Zamkowego w Sandomierzu’’ wytworzonej w ramach grantu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego z programu „Ochrona zabytków archeologicznych” na potrzeby Muzeum Zamkowego w Sandomierzu wraz z przekazaniem pełni praw autorskich.
Szczegółowy zakres świadczenia usługi:
Wykonawca zobowiązany będzie do wydania i składu publikacji muzealnej z archeologii na potrzeby Muzeum Zamkowego w Sandomierzu wraz z przekazaniem pełni praw autorskich.
W zakres oferty wchodzi:
- Ujednolicenie fotografii, rycin, tablic oraz części katalogowej publikacji.
- Przygotowanie graficzne okładki publikacji wraz ze skrzydełkami,
- Złożenie publikacji w języku polskim oraz angielskim,
- Korekta językowa
- Dwie recenzje wydawnicze przygotowane przez specjalistów z dziedziny archeologii o stopniu co najmniej dr hab.
- Przygotowanie pliku w formie pdf oraz pliku do druku.
Zakres prac:
- Ilość tekstu: około 260 str. (1 str. 1800 znaków ze spacjami) język polski
- Ilość tekstu: około 260 str. (1 str. 1800 znaków ze spacjami) język angielski
- Ilość rycin: ok 50-60 szt. w tym jedna mapa na format A3 – wkładka
- Tablice archeologiczne: ok 20 tablic na format A4
- Tabele różnych rozmiarów w języku polskim około 20-30 na około 20-25 stron A4
- Tabele różnych rozmiarów w języku angielskim około 20-30 na około 20-25 stron A4
Druk według specyfikacji:
- Okładka 210 x 297 mm + skrzydełka po 100 mm
- Oprawa miękka, szyto-klejona, kreda mat 350 g./300 g. 4+4,
- Format środka 210x297 mm
- Papier kreda mat 90 g. druk 4+4
- Wkładka kreda mat 130 g. 297x420, 4+0
- Objętość 500 +/- 25-50 str.
- Nakład 200 egzemplarzy
Wymagania dotyczące wykonawcy:
- O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Wydawnictwo musi znajdować się na liście wydawnictw Ministerstwa Edukacji i Nauki publikujących recenzowane monografie naukowe.
- W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 2 usługi z zakresu składu, recenzji oraz druku (i/lub) publikacji o podobnej tematyce,
- Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wykazu usług wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz podmiotu na rzecz, którego usługi były realizowane.
- Przesłanie portfolio grafik/składu publikacji.
- Minimum 3 letnie doświadczenie wydawnicze – warunek konieczny.
Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania powyższych warunków zostaną wykluczeni
z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona.
Zawartość oferty
- Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).
- Cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki z osobna, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto).
- Wykaz usług potwierdzający doświadczenie w wykonywaniu tego typu usług wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz podmiotu na rzecz, którego usługi były realizowane
- Portfolio grafik/składu publikacji bądź druków ulotnych tj. ulotka, broszura, folder.
- Formularz ofertowy stanowi Załącznik nr 1
Procedura składania ofert
- Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum Zamkowego, ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz, albo złożyć drogą elektroniczną na adres: s.mroczka@zamek-sandomierz.pl , w nieprzekraczalnym terminie do 08.08.2025 r. do godz. 12.00.
- Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej, oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania
i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
- Osoby do kontaktu:
Wojciech Rajpold
email: w.rajpold@zamek-sandomierz.pl
tel. 660 915 721,
Informacje dotyczące ofert:
Sylwia Mroczka
email: s.mroczka@zamek-sandomierz.pl
tel. 698 639 312
Kryteria wyboru ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
cena brutto - 40%
doświadczenie (liczba wydanych
publikacji spełniających warunek konieczny
tj. 3 letnie doświadczenie wydawnicze) - 40%
wizualna atrakcyjność (wizualny wygląd okładki) - 20%
--------------------------------------------------------------------------
Razem
Punktacja w kryterium „cena” zostanie obliczona ze wzoru:
C = 0,40 * cn/co * 100 pkt
gdzie:
cn – cena minimalna (brutto),
co – cena badanej oferty (brutto)
Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać w tym kryterium z uwzględnieniem wagi kryterium wynosi 40.
Punktacja w kryterium ,,doświadczenie’’ zostanie obliczona ze wzoru:
D = 0,40 * dn/do * 100 pkt
gdzie:
dn - doświadczenie minimalne (najmniejsza liczba wydanych publikacji spełniających kryterium konieczne tj. 3 letnie doświadczenie wydawnicze)
do – doświadczenie badanej oferty
Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać w tym kryterium z uwzględnieniem wagi kryterium wynosi 40.
Zamawiający uzna za spełnienie warunków poprzez przygotowany kosztorys oraz dostarczenie potwierdzenia doświadczenia w postaci portfolio.
Punktacja w kryterium ,,wizualna atrakcyjność’’ – 20%
Oferty będą oceniane przez komisję oceniającą w skali punktowej od 0 do 20 punktów na podstawie poniższych kryteriów :
- Estetyka i spójność graficzna – zgodność z nowoczesnymi trendami projektowania graficznego, atrakcyjność wizualna, dbałość o detale;
- Zgodność z tematyką i przeznaczeniem publikacji – adekwatność zastosowanej grafiki, kolorystyki i typografii do treści publikacji;
- Kreatywność i oryginalność – innowacyjność w podejściu do projektu okładki, unikanie schematycznych rozwiązań;
- Czytelność i funkcjonalność – przejrzystość tytułu i innych elementów tekstowych, czytelność kompozycji zarówno w wersji drukowanej, jak i cyfrowej.
Skala punktowa :
0–7pkt – okładka przeciętna, spełnia minimalne wymagania, lecz bez elementów wyróżniających,
8– 15pkt – okładka dobra, estetyczna, spójna z tematyką, czytelna,
16–20 pkt – okładka bardzo dobra, oryginalna, estetyczna, atrakcyjna i funkcjonalna.
Za to kryterium można uzyskać maksymalnie 20 pkt
Okres realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 15.12.2025 r.
Inne postanowienia:
- Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia
lub jego unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
- Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
- Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy. W załączeniu klauzula informacyjna.
Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:
Wojciech Rajpold
tel. 660 915 721
e-mail: w.rajpold@zamek-sandomierz.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.
Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przewarzania w celach analitycznych
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,
- Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne
i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video
za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe,
w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.
- Składając ofertę w odpowiedzi na niniejsze zapytanie/ofertę/zamówienie, oferent wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia i rozstrzygnięcia postępowania ofertowego przez [nazwa administratora danych, np. Firma X sp. z o.o.].
- Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w postępowaniu. W przypadku braku zgody na przetwarzanie danych osobowych w powyższym celu prosimy o zgłoszenie tego faktu pisemnie na adres [k.gara@zamek-sandomierz.pl] przed złożeniem oferty.