WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

ZAPYTANIE OFERTOWE na konserwację obiektów o podłożu papierowym ze zbiorów Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

ZAPYTANIE OFERTOWE

na konserwację obiektów o podłożu papierowym ze zbiorów Muzeum Zamkowego
w Sandomierzu

 

 

Zamawiający:

Muzeum Zamkowe w Sandomierz

ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP 864-11-06-630

Regon 291200740

Tel. 015 832-22-65

 

Tryb udzielenia zamówienia

Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.

Opis przedmiotu zamówienia

 

Przedmiotem zamówienia jest konserwacja obiektów o podłożu papierowym należących do zbiorów Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

 

Szczegółowy zakres świadczenia usługi:

 

Konserwacja obiektów o podłożu papierowym polegająca szczególnie na:

 

  1. Opis aktualnego stanu zachowania muzealiów wraz z wykonaniem dokumentacji wizualnej przed, w trakcie i po pracach konserwatorskich.
  2. Wykonanie dokumentacji z przeprowadzonych prac w postaci skróconego raportu z dokumentacją fotograficzną i opisową.
  1. Oczyszczeniu papieru dobierając metodę bezpieczną, dostosowaną do stanu zachowania oraz techniki i technologii wykonania obiektu.
  2. Usunięciu wtórnych materiałów zagrażających bezpieczeństwu papieru. W przypadku użycia materiałów złej jakości stanowiących część obiektu, rozważenie zastąpienia ich materiałami atestowanymi.
  3. Wykonanie badań (pH papieru oraz stabilności podłoża przed wyborem metody reperacji ).
  4. Odkwaszanie, po wcześniejszym przeprowadzaniu badania na odczyn papieru.
  5. Prostowanie kartek.
  6. Wzmocnienie struktury papieru obiektów, które tego wymagają.
  7. Podklejenie rozdarć atestowanym materiałem do papieru.
  8. Wzmocnienie strukturalne kart, podklejenie i reperacja uszkodzeń przy zastosowaniu metod odwracalnych i przy użyciu materiałów atestowanych.
  9. Przycięcie uzupełnień do formatu kart (zabronione jest obcinanie oryginalnych krawędzi kart).
  10. W przypadku zeszytów ułożenie kart w składki i zszycie w blok zgodnie z pierwowzorem. Jeśli to możliwe zalecane jest szycie po ‘starych śladach’, przy użyciu materiałów naturalnych (zabronione jest wykonywanie grzbietu klejonego i obcinanie grzbietów składek).
  11. Likwidacja wżerów atramentowych, w razie potrzeby.
  12. Stabilizacja oraz wykonanie oprawy obiektów posiadających okładkę z wykorzystaniem oryginalnej materii. Wykonanie miejscowej rekonstrukcji oprawy w miejscach ubytków.
  13. Wzmocnienie grzbietów kart oraz całych grzbietów zeszytów.
  14. Umieszczenie całych teczek z obiektami, oznaczonych jednym numerem inwentarzowym, po konserwacji w opakowaniach ochronnych wykonanych na wymiar obiektu z materiałów atestowanych (tektura bezkwasowa).

 

 

Wykaz przedmiotów przeznaczonych do konserwacji znajduje się w Załączniku nr 1

 

W sprawie udostępnienia wizualnego stanu zachowania obiektów, osoby zainteresowane realizacją przedmiotu zamówienia proszone są o kontakt mailowy: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl, lub telefoniczny 15 644 57 57  wewn. 234 / 698 636 593

 

Wymagania dotyczące Wykonawcy

  1. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zlecenie zgodnie z zasadami sztuki konserwatorskiej oraz przepisami regulującymi wykonywanie czynności danego rodzaju.
  2. Usługę konserwacji wykona dyplomowany konserwator papieru (wymagane przedstawienie dorobku w zakresie konserwacji obiektów muzealnych)
  3. Wykonawca posiada minimum 5-letnie doświadczenie w wykonywaniu konserwacji podobnych obiektów zabytkowych na papierze, jak w opisie przedmiotu zamówienia.
  4. Na wniosek Zamawiającego, Wykonawca przedstawi dokument o wykonaniu prac konserwatorskich dla instytucji kultury zrealizowanych w przeciągu 5 ostatnich lat (może nim być protokół prac powykonawczych).
  5. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia 60 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru zamówienia.
  6. Wykonawca zobowiązuje się odebrać przedmiot zamówienia z siedziby Zamawiającego oraz go zwrócić własnym transportem do siedziby Zamawiającego.

 

Zawartość oferty

 

  1. Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).
  2. Cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto).

 

Procedura składania ofert

 

  1. Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum Zamkowego , ul. Zamkowa 12 , 27-600 Sandomierz  lub drogą elektroniczną na adres: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl  w nieprzekraczalnym terminie do 13.08.2025 r. do godz. 12.00.
  2. Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny.
  4. Osoba do kontaktu:

Sylwia Radzimowska-Zasuwa
15 644 57 57   wewn. 229
s.radzimowska@zamek-sandomierz.pl

Marcin Jerzyna 
wewn. 229
m.jerzyna@zamek-sandomierz.pl

 

Informacje dot. ofert:

 

Mirosław Piórkowski

15 644 57 57   wewn. 234

tel.  698 636 593

email: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

 

Opis kryteriów:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

 

- cena 100%

 

Termin realizacji zamówienia:

Do 29.11.2025r.  

 

 

Inne postanowienia:

 

  1. Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia
    lub jego unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
  4. Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy. W załączeniu klauzula informacyjna.

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Sandra Fiołek

tel. 533 082 407

e-mail: s.fiolek@zamek-sandomierz.pl

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.

 

Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.

 

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz
  2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przewarzania w celach analitycznych
  5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
    ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
  6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,
  7. Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne
    i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video
    za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe,
    w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.
  8. Składając ofertę w odpowiedzi na niniejsze zapytanie/ofertę/zamówienie, oferent wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia i rozstrzygnięcia postępowania ofertowego przez [nazwa administratora danych, np. Firma X sp. z o.o.].
  9. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w postępowaniu. W przypadku braku zgody na przetwarzanie danych osobowych w powyższym celu prosimy o zgłoszenie tego faktu pisemnie na adres [k.gara@zamek-sandomierz.pl] przed złożeniem oferty.

Załączone pliki:

Nazwa pliku Typ Rozmiar Data dodania Pobrany
Załącznmik nr 1 do Zapytanie ofertowe - literatura DOCX21.54 Kb5 sierpnia 20251 raz(y)
Artykuł przeczytano: 5 raz(y)
Wprowadził(a): Mirosław Piórkowski, 5 sierpnia 2025, 12:27
Zmienił(a): Mirosław Piórkowski, 5 sierpnia 2025, 12:27
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 5 sierpnia 2025, 13:03
 
 
copyrights @ 2012 - 2025 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.