Zapytanie ofertowe dotyczące tłumaczenia treści publikacji towarzyszącej wystawie „Mit mebli kolbuszowskich” z języka polskiego na język angielski.
Zamawiający:
Muzeum Zamkowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz,
NIP 864-11-06-630,
Regon 291200740,
Tel. 15 832-22-65
Tryb udzielenia zamówienia:
Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa tłumaczenia pisemnego z języka polskiego na język angielski publikacji towarzyszącej wystawie „Mit mebli kolbuszowskich” wraz z przekazaniem pełni praw autorskich do tłumaczeń.
Szczegółowy zakres świadczenia usługi:
- Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia tłumaczenia treści książki publikacji towarzyszącej wystawie „Mit mebli kolbuszowskich” z języka polskiego na język angielski
- Tłumaczenie, które stanowi przedmiot zamówienia będzie miało charakter pisemny i będzie obejmować tematykę z zakresu historii sztuki oraz przyrody.
- Szacowana objętość materiału do tłumaczenia (tekst wyjściowy w języku polskim):
- Publikacja: około 130 str. (1 str. 1800 znaków ze spacjami)
Warunki udziału:
- O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Istotne jest doświadczenie wykonawcy w tłumaczeniu specjalistycznych tekstów z zakresu historii sztuki,
- W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 1 usługę z zakresu tłumaczenia z języka polskiego na język angielski tekstów dot. historii sztuki.
- Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wykazu usług wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz podmiotu, na rzecz którego usługi były realizowane.
Zawartość oferty
- Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).
- Cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto).
- Wykaz usług potwierdzający doświadczenie w wykonywaniu tego typu usług wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz podmiotu na rzecz, którego usługi były realizowane.
- Formularz ofertowy stanowi Załącznik nr 1
Termin realizacji zamówienia
Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie do 3 tygodni od dnia podpisania umowy nie później niż do 19 września 2025 roku. Termin realizacji zamówienia, będzie uznany za dotrzymany, gdy w terminie 3 dni Zamawiający potwierdzi poprawność wykonania tłumaczenia.
Termin i warunki płatności
W ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca przeniesie na Zamawiającego bezterminowo, bezwarunkowo i bez dodatkowych opłat autorskie prawa majątkowe do wszystkich utworów, w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
Wynagrodzenie płatne będzie po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia, w terminie do 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury bądź rachunku. .
Za dotrzymanie przez Zamawiającego terminu zapłaty, uważa się złożenie w tym terminie polecenia przelewu w banku Zamawiającego.
Wykonawca oświadczy, że podany numer rachunku rozliczeniowego wskazany w fakturze bądź rachunku, będzie taki sam jak w rejestrze podatników.
Opis kryteriów:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- Cena - 80%
Punktacja w kryterium „Cena” zostanie obliczona ze wzoru:
P1 = 0,80 * cn/co * 100 pkt
gdzie:
cn – cena minimalna (brutto),
co – cena badanej oferty (brutto)
Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać w tym kryterium z uwzględnieniem wagi kryterium wynosi 80 pkt.
- Punktacja w kryterium Jakość (P2) - 20%
Ilość wykonanych usług tłumaczenia z j. polskiego na j. angielski tekstów dot. historii sztuki w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Udokumentowane wykonanie usługi tłumaczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - 1 szt. – 2 pkt i za każde następne 2 pkt – max. 20 pkt
Brak udokumentowania kryterium ,,Jakość’’ skutkować będzie przyznaniem 0 pkt w tej kategorii.
----------------------------------------------------
Razem - 100%
Punkty przyznane ofercie zostaną obliczone ze wzoru:
P = P1 + P2
- Cenę ofertową netto i brutto należy podać cyfrowo i słownie.
- Stawkę podatku określa wykonawca.
- Rozliczenia nie mogą być prowadzone w walutach obcych.
Procedura składania ofert:
- Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum albo złożyć drogą elektroniczną na adres: s.mroczka@zamek-sandomierz.pl w nieprzekraczalnym terminie do 28 sierpnia 2025 roku, godzi. 12:00.
- Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny. Osoba do kontaktu: Sylwia Mroczka s.mroczka@zamek-sandomierz.pl 698 639 312.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej, oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
- W przypadku złożenia mniej niż dwóch ofert, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy z Wykonawcą, który złożył jedyną ważną ofertę lub ponownego przedstawienia Zapytania ofertowego.
- Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Wybór najkorzystniejszej oferty:
Oceniane będą wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszych ofert na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże informacje o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zamówienia.
Inne postanowienia:
- Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
- Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
- Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy. W załączeniu klauzula informacyjna.
Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:
Sylwia Mroczka s.mroczka@zamek-sandomierz.pl 698 639 312.
KLAUZULA INFORMACYJNA
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.
Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przewarzania w celach analitycznych
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,
- Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne
i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video
za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe,
w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.
- Składając ofertę w odpowiedzi na niniejsze zapytanie/ofertę/zamówienie, oferent wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia i rozstrzygnięcia postępowania ofertowego przez [nazwa administratora danych, np. Firma X sp. z o.o.].
- Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w postępowaniu. W przypadku braku zgody na przetwarzanie danych osobowych w powyższym celu prosimy o zgłoszenie tego faktu pisemnie na adres [k.gara@zamek-sandomierz.pl] przed złożeniem oferty.